Rajd w Pieniny – fotorelacja

Obejrzyjcie fotoreportaż z majowego rajdu w Pieniny.
To już trzecia edycja rajdu w Pieninach.

[foogallery id=”2259″]

Za nami kolejny rajd górski. Ekipa stałych turystów świetnie sobie poradziła, ale także świeżo upieczeni wędrowcy spisali się świetnie. Przed Wami fotorelacja.
Dzień pierwszy zajęło nam zdobycie góry Wdżar, zwiedzanie zamku w Czorsztynie i cudowny spacer po hali Majerz. Po południu leczyliśmy zakwasy na basenie w Szczawnicy, a po kolacji jak zwykle zrobiliśmy zebranie omawiające miniony dzień i plany na następny.
Drugi dzień wypełniła nam wycieczka do wąwozu Homole i do Jaworek. Poza trudami wędrówki, miło spędzaliśmy wspólnie czas na postojach.
Przeprawianie się przez Dunajec – próba generalna przed spływem. Potem spacer urokliwą doliną Dunajca. A wieczorem jak zwykle – dyskotekowe szaleństwo.
Podczas wyjazdu w Pieniny nie mogło zabraknąć wizyty w uzdrowisku. Na wyjeździe świętowaliśmy też urodziny Krzysia i Sebastiana. Na koniec uczestnicy otrzymali pamiątkowe dyplomy.

Atrakcji było wiele, jednak wszyscy jednomyślnie uznali, że podczas tegorocznej wyprawy w góry numerem jeden był spływ Dunajcem.